חסכו טלפונים עצבניים של הדיירים ומענה מסורבל של הפקידות באמצעות מערכות אוטומטיות של קבלת קריאות, שליחת הודעות SMS לאנשי התחזוקה המתאימים, טפסי שירות אינטרנטיים, שליחת הודעות מרוכזת למניעת היצף תלונות (בגין תקלות נזילת מים, חשמל, וכו’).
התחברו לבילד-אפ וקבלו תמונת מצב מדויקת על בדיקות וטיפולים תקופתיים שוטפים למערכות הבניינים.
אפשרו לאנשי השטח להתעדכן באירועים ולעדכן אתכם על סטטוס הטיפול בתקלות, מכל מקום בזמן אמת.
העניקו לדיירים את היתרונות הטכנולוגיה בעידן החדש והפכו אותם לאפקטיביים יותר באמצעות שליחת הודעות מכל מקום בזמן אמת, תשלום מיסי ועד באשראי, הזמנת שירות לבית וצפייה בסקרים והודעות – והכול באמצעות הסמארטפון האישי.
התייעלו באמצעות בילד-אפ עם מערכת חכמה לניהול גביה. הפיקו מכתבי דרישה ושלחו אותם באופן אוטומטי באמצעות המערכת. שגרו בזמן אמת הודעות SMS לדיירים כולל פרטים אישיים מלאים.
המערכת להפקדת צ’קים מאפשרת הפקדת צ’קים בלי ללכת לסניף!
חסכו מעצמיכם הבלגן הכרוך בצ’קים: דיירים לא אוהבים לשלם, נגמר להם הפנקס, צריך לשלוח לקחת, להפקיד וכדומה.
מערכת BI (בינה עסקית) עוזרת לחברת הניהול להפיק מידע משמעותי מבחינה עסקית מתוך מכלול הנתונים הנאספים במערכת בבילד-אפ.
בצעו מעקב מדויק אחר התשלומים של הדיירים והוצאות הספקים באמצעות בילד-אפ. הפיקו אישורי תשלום מתוך המערכת, סגרו חובות מול האישורים וקבלו תמונת מצב מרוכזת לחובות של הדיירים.
תעדו באופן אוטומטי מכתבים, הודעות דוא”ל, שיחות טלפון והודעות סמס הנשלחות ממערכת בילד-אפ. שלפו בכל רגע נתון את כלל התקשורות שבוצעו מול דייר מסוים או בניין ספציפי בחתך תקופתי.
נהלו עם בילד-אפ מאגר ממוחשב מפורט המכיל את כל פרטי הבניינים, הדיירים ובעלי הדירות. אתרו במהירות וביעילות מידע חשוב (טכני, פרטי קשר, חוזים) על כל בניין, דייר, בעל דירה באמצעות טופס דיגיטלי משוכלל.
נהלו מאגר דיגיטלי מתקדם של ספקים ואנשי קשר, בחלוקה לתחומי תחזוקה ושירות, באמצעות תוכנת בילד-אפ.
התייעלו והשיגו שקט נפשי באמצעות העברת תשלומים מחברת האשראי ישירות לחשבון הבנק של הוועד.
רשימות הבדיקה הינו כלי נוח שמאפשר עקביות בעבודה ודרך בדוקה לא לשכוח אף מטלה קריטית בניהול הבניין. ניתן להגדיר מספר לא מוגבל של רשימות בדיקה עבור סוגי פעילויות שונים כגון: בדיקות גנרטור, בדיקת מעלית, סיור ניקיון שבועי ועוד.
הפיקו בקלות דוחות כספיים תקופתיים לפי מגוון חתכים. שלפו בכל נקודת זמן דוח חכם להצגת הפעילות לפי בניין: פניות, טיפולים, סגירות). אפשרו למנהל האחזקה לקבל דוחו מרוכזים על הפניות שהוא נדרש לטפל בהם בחלוקה לבניינים וסבבי הליכה